Ozan’ın Kaşıntısı

Üçüncü sınıftaydım. Neşeli, kırgın, kavgalı gibi şeyler oldu. Yaz tatiline girdik ve anneanneme gittim. Orda gezdim, iş yaptım ve annemle birlikte köye gittik. Keşke gitmeseydim. Köyün kenarında yemek yemeye gittik. Ananemler beni uyandırdıktan sonra arabadan çıkmamıştım. Bizim araca çarpıp durdular.

Dördüncü sınıfta, ikinci dönemde iyileştim ve yürümeye başladım. Anneme ve babama dedim ki beni okula gönderin. Annem dedi ki, daha yeni iyileşmeye başladın ya! Odama geçtim ve üzüldüm ki dayım geldi içeri…

Beşinci sınıfta arkadaşım dedi ki, gel, dedi. Seni gezdireyim, dedi. Ben de o kızı buldum. Tam benim tipim, dedim kendi kendime. Eve gittiğimde anneme dedim ki; anne, benim sevgilim var. Annem de güldü. “Anne niye gülüyorsun?” dedim.

Altıncı, yedinci, sekizinci sınıfa kadar o kızla okulda olduk. Arkadaş gibiydik sanki. Ben de kızı çağırdım. “Bir gelir misin?” dedim. Kız da geldi ve konuştuk. O zamandan bu zamana birlikteyiz.

Kimseyi de öldürmedim.

Yorum bırakın